5 предимства на водната аеробика

In: Здравословна храна и спорт On: Comment: 0 Hit: 594

Дори и през студените месеци не трябва да се отказваме от спорта. Той е полезен както за здравето ни, така и за душевното ни състояние. Ето едно страхотно предложение от Нас, за да сте винаги във форма!

Кои са предимствата на упражненията във вода? Защо жените предпочитат водната аеробика?

Ако търсите варираща интензивност и забавни фитнес упражнения във вода, то водната аеробика е за Вас! Аеробните упражнения са чудесен начин да влезете във форма, докато се наслаждавате на социалния аспект на тренировките в клас. Наслаждавайте се на хладката и приятна вода, и работете в релаксираща атмосфера и с положителни емоции върху тялото си!

клас по водна аеробика

5 предимства на водната аеробика:

1. Увеличава горенето на калории

Ходенето във вода изисква повече усилия и в крайна сметка увеличава горенето на калории,  много повече отколкото ходенето по суша. При водната аеробика за час може да изгорите около 400 до 500 калории. Как Ви се струва това?

2. Лека натовареност

Водата поставя възходяща сила върху човека. Когато сте във вода, Вие чувствате тялото си с 90% по-леко. Това прави водните упражнения идеален избор за щадящо натоварване. Водната аеробика позволява на жените да изпълняват упражнения, като същевременно не натоварват ставите си. Именно затова водните спортове са предпочитани за хора от всички възрасти. 

3. Увеличава увереността

Във водата тялото Ви е потопено, така че никой не може да разбере дали сте сбъркали някое от упражненията. Това е добре, ако сте начинаещ, за да не се притеснявате. Гарантираме Ви, че с времето ще придобиете увереност, която ще Ви е от полза, ако искате да тренирате и на суша. Друго предимство на аеробиката във вода е, че няма как да се нараните. Ако правите упражнения на суша може да залитнете и паднете, но това няма как да се случи в басейна. Затова бъдете уверени в себе си и не се притеснявайте!

4. Подобрява психическото и физическото здраве

Направено е проучване от Центровете за контрол и превенция на заболяванията, които са установили, че 150 минути тренировка в басейн на седмица е напълно достатъчно, за да намалите риска от хронични заболявания. Движенията, които извършвате в басейна, работят за цялото Ви тяло, като най-натоварените зони са тези на: краката, ръцете и раменете. Водната гимнастика може да подобри сърдечно-съдовата и дихателната система, по същите начини, както при бягането и колоезденето.

5. Забавен начин за упражнения

Да бъдеш в басейн винаги е забавно! Участието в клас по водна гимнастика е едно страхотно социално преживяване, в което намирате нови приятелства. Там е забавно, но и Ви кара да се чувствате по-щастливи и по-здрави. Хората винаги са приятелски настроени, а и след тренировката ще сте заредени с много положителна енергия. Повярвайте ни! 

тренировка по водна аеробика

Оценка за статията

Оценка: 5 / 5 (3 гласували)

Comments

Leave your comment