Отслабва ли се с пилатес упражнения?

In: Здравословна храна и спорт On: Comment: 0 Hit: 1936

Желаете да изпробвате нещо ново, което хем да поддържа тялото ви здраво, хем да отслабнете с него, то изберете пилатес класовете. Запознайте се с предимствата и ползите от пилатес упражненията в блога ни!

Какво е пилатес?

Пилатеса е разработен от Йосиф Пилатес в края на Първата световна война. Той се е използвал предимно като рехабилитация за ранени войници. Йосиф донесъл своя метод в САЩ през 1923г. и прекарал години в усъвършенстването му. 

Пилатеса се фокусира върху малки движения, които изискват използването на важни стабилизиращи мускули на гърба и активната зона. Всяко движение започва с контролирано вдишване, което инициира свиване на основните мускули. Пилатес упражненията може да се правят на постелка или специализирано оборудване, използващо само пружини, лостове и собствено телесно тегло. 

Пилатеса увеличава мускулната сила и издръжливост, подобрява гъвкавостта и стойката, води до по-добър баланс и намаля болките в ставите. Доказателствата сочат, че пилатеса помага на хора с: артрит, ставни наранявания, болки в гърба, дихателни проблеми и уринарна инконтиненция. 

групова тренировка по пилатес

Добро упражнение за отслабване ли е пилатеса?

Пилатеса е популярно упражнение с ниско въздействие. Той е ефективен за тонизиране, изграждане на мускулатура и подобряване на стойката. Практикуването на този спорт е полезно за вашето здраве и поддържането на здравословно тегло. Имайте в предвид, че пилатеса не е толкова ефективен за отслабване както бягането или плуването. Но ако се наслаждавате на тези часове, това е идеалният начин, с който да поддържате теглото си. Ако обаче основната Ви цел е да загубите тегло, то комбинирайте пилатеса със здравословна диета и други упражнения (ходене, колоездене, бягане, плуване). 

Колко калории гори пилатеса?

Калориите изгорени от часовете по пилатес зависят от теглото Ви и нивото на трудност. Един 50 минутен клас за начинаещи може да изгори около 175 калории, а за напреднали: 254 калории. Всичко е индивидуално, затова ние Ви съветваме да изберете класа, в който увеличавате повече сърдечната си честота.

упражнения по пилатес

Как калориите влияят на отслабването?

За да отслабнете с 1кг, трябва да изгорите около 3500 калории. Ако наистина искате да отслабнете добавете към пилатеса:  кардио упражнения и здравословна диета с постни протеини, пълнозърнести храни, плодове, и зеленчуци. За ваша безопасност никога не яжте по-малко от 1200 калории на ден!

Колко често трябва да посещавате часовете по пилатес?

Ако сте начинаещ, се опитайте да посещавате часовете поне 2- 3 пъти седмично. Имайте в предвид, че има и комбинирани класове, като например: бокс и пилатес, или йога и пилатес. Те са за по-напредналите, но и са доста по-ефективни. В тях със сигурност ще изгорите повече калории отколкото при стандартните пилатес тренировки. Комбинирането на пилатес с други кардио тренировки или силови упражнения, плюс здравословна диета, за която вече Ви споменахме, е ефективен начин да тонизирате мускулите си.

клас по пилатес

Какъв е ефектът от пилатеса?

„Пилатес ефектът“ е идеята, че практикуването му може да доведе до подобрена стойка, тонизирано тяло и мускулен тонус. Също така може да помогне за възстановяването от болки в гърба или други наранявания чрез укрепване на засегнатата област. Дори и да не отслабнете, тялото Ви ще изглежда много по-добре от преди. Това е така, защото сте натрупали и тонизирали мускулите си, които визуално правят тялото Ви да изглежда по-слабо и в отлично здравословно състояние. Не се колебайте, а посетете клас по пилатес още тази седмица! Успех!

пилатес с топка

Оценка за статията

Оценка: 5 / 5 (3 гласували)

Comments

Leave your comment